Skip to main content

छोरी निदाइन्...

हाम्रो देखासिकीमै। दुई वर्ष पुग्दा नपुग्दै छोरीले कलम समाउन थालिन्। उनको रूची देखेर, मैले उनलाई बाह्र रंगका कलमहरू ल्याइदिएँ। ती सबै कलम एकैपटक समाएर सेतो पानामा घेरो बनाउँदा रंगिन इन्द्रेणी बन्यो। छोरीले खुशीहुँदै ताली बजाईन्। कापीमा कोरिन्। किताबमा कोरिन्। भुइँ, भित्तामा कोरिन्। अनि रंगहरूसँग खेल्दा खेल्दै रंगको बट्टानै च्यापेर मस्त निदाइन्।
उनी निदाउँदा उनी मात्र निदाइनन्, मेरा निम्ति सारा संसार निदायो। आडैको उनको गुडिया निदायो। उनले खेल्ने बल निदायो। अनि निदायो उनले सुम्सुम्याउँने भाँडाकुटीहरू। लाग्यो रुखहरूले पात हल्लाउन बिर्से। हिड्दै गरेका मान्छेहरू टक्क अडिए। घुम्दै गरेको पृथ्वीले थकाइ मार्‍यो। मैले लामो सास फेरेँ। उनले च्यापेका रंगहरू बिस्तारै झिकेर सिरानी पछाडि राखिदिएँ। उनलाई पातलो पच्छ्यौरा ओढाइदिएँ। बिरालो चालमा कोठा बाहिर आएँ। दिनको हल्लाखल्ला बीच मनमनै प्रार्थना गरेँ, ‘छोरी निदाईन्, कसैले हल्ला नगरून्।’ तै पनि आजकल  शहरमा धेरै हल्ला हुन थालेको छ। छिमेकमा बन्दै गरेको घर। काठमा खुर्किन सकिनसकि कुद्दै गरेको मेसिनले उनलाई केही बेरमै उठाइदियो। उठ्ने बित्तिकै उनले फेरि उही रंगहरू खोजिन्।

यसरी रंगहरूसँग उनी रमाउँन थालेको पनि वर्ष दिन पुगिसक्यो। यो एक वर्षमा उनले धेरै कागजहरूमा रंगहरू भरिन्। घना जंगलमा देखिएका रुखका पातहरूजस्तै। आकाश गंगामा छरिएका ताराहरू जस्तै। घण्टाघरले देख्ने काठमाडौंका सडकहरू जस्तै। उनले केरेका पानाहरूमा मैले विभिन्न आकृतीहरू पाएँ। उनले कलम समाएदेखि ‘क’ लेख्दासम्म मैले उनका मसिना औला निक्कै पटक सुम्सुम्याएको छु।
मैले कहिल्यै पनि नबनाएको आफ्नो अनुहार उनको अनुरोधमा धेरै पटक कापीमा बनाएँ। हात्तीको जस्तो कान। ऊँटको जस्तो खुट्टा। बाँदरको जस्तो पुच्छर पनि बनाएँ। उनले भनेका रंगहरू भरेँ। छोरी रमाइन्। म रमाएँ। सकियो। र आज पनि उनी सुत्नेबेला रंगहरू च्यापेर निदाउन मन पराउँछे। र आज पनि मलाई लाग्छ उनी निदाएपछि चराहरूले पनि आराम गरून्। आकाश पनि नगड्गडाओस्। मन्दिरमा कसैले घण्टि नबजाओस्। अनि यो शहरमा, कसैले काठमा रन्दा नधसोस्। मेसिन चलाएर फलाम नकाटोस्। छिमेकीले छेउको भित्तामा किल्ला नठोकुन्। क्यासेट नघन्काओस्। झिंगाहरू नभुन्भुनाउन्। कुकुरहरू नभुकुन्। म चाहन्छु मेरी सानी छोरी जब निदरीको काखमा पुग्छे, मस्त। निर्धक्क। निस्फिक्री निदाउन पाउनुपर्छ।
तर, आजकल, जब छोरी निदाउँछिन् तब म छातिमा हात राखेर। शिरानीमा शिर अडेसाएर। कोठाको छत तिर हेर्छु। फाल्न नभ्याएको माकुराको मसिनो जालो। जालोमा अल्झिरै सुकेको मसिनो भुसुनो किरो। एकोहोरो टोलाउँदा त्यही जालोसँगै मेरा मनमा अनगिन्ती समाचारहरूको जालोले ताना बुन्न आउँछन्। ती समाचार जो हरेक बिहान कहालिलाग्दा हेडलाइन भएर आउँछन्।
प्रत्येक दिन औसतमा तीन महिलाको बलात्कार। प्रत्येक दुई दिनमा १० वर्ष मुनिका एक बालिकाको बलात्कारको तीतो तथ्य। यति बेला एउटी सानी बचरीको बाउ हुनु। सन्तानको माउ हुनुको पीडाले मन कुँडिन्छ। सोच्छु, के भोलि पनि यो देशमा मेरी छोरीले मस्त निदाउन पाउँलिन्? के उनी हुर्कने आँगन। पढ्ने स्कुल। खेल्ने चौर। सुस्ताउने चौतारो। रमाउने बजार। यात्रा गर्ने बसहरूमा उनी आफूले मन पराएका रंगहरू भेटाउँलिन्? के हरेक दिन उनी हिड्ने बाटोहरूमा इन्द्रेणीले आफ्नो रंगहरू बिच्छ्याउँला ?
छोरी सुतिरहँदा। उनले कोल्टो फेर्दा। यस्तै प्रश्नहरूका गाडी चढेर आजकल मेरो निन्द्राले अन्तै डेरा सर्छ। उनी उठ्दा, खेल्दा र हाँस्दा। मेरो एकोहोरोपनले धेरै तीता खबरहरू गमिसकेको हुन्छ। हामीले के सिक्यौं? हामीले के सिकायौं? हामी कति जिम्मेवार भयौं? यस्ता प्रश्नहरूले घोच्छ, मनैभरी।
सायद यसैले होला, म हिड्दै गर्दा आजकल धेरै पटक टक्क रोक्किने गर्छु। फरक्क फर्कने गर्छु। कोही सानो नानी रोएको आवाजले। मलाई आफ्नै छोरी रोएकी पो हो कि भन्ने भान गराउँछ। मकै पोल्ने आमा छेउ बसेका नानीहरू। बाको धुजा धुजा परेको मैलो दौराको फेरो समाएर। बाले गुडाउने ठेलाकोपछिपछि खाली खुट्टा कुद्ने नानीहरू। गिट्टी कुट्दै गरेकी आमासँगै गोट्टा खेल्दै गरेकाहरू। जंगलको बाटो स्कुल हिड्दै गरेकाहरू। एक मुठी घाँस खोज्न। एक मुठी सासलाई पटुकामा बाँधेर भीरमा अडेसाएकाहरू। यी सारा नानीहरूमा म मेरी छोरीको अनुहार देख्छु। के यो देशमा। यिनीहरूले हरेक दिनको घाम उस्तै न्यानो भएको महसुस गर्न पाउँलान्? के हरेक रातको जूनलाई जहाँबाट पनि निडर भएर नियाल्दै हिड्न सक्लान्? म आजकल यस्तै प्रश्नमा अल्झिन्छु।
प्रश्नै प्रश्नले घेरिरहँदा। मैले यो लेखिँरहँदा। अहिले मेरी छोरी आडैमा मस्त निदाइरहेकी छिन्। अझै पनि उनले निदाउँदा हातमा रंगहरू समाउन छाडेकी छैनन्। यो देशमा। म चाहन्छु, मेरी छोरीले सधैं यसैगरि मस्त निदाउन पाउन्। यो शान्ति बिथोल्न कसैले पनि हल्ला नगरोस्। उनले समाएका रंगहरू खोस्न कसैले पनि छुरा नचलाओस्।

https://setopati.com/blog/165548

Comments

Popular posts from this blog

मोबाइलको साटो पुस्तक

बाल मनोविज्ञानमा आधारित भएर लेख्नु आफैमा जटिल र चुनौती पुर्ण छ  । त्यसैमाथि सबै भन्दा सरल बनाउँनु पर्ने विषय पनि यहि रहेछ । बाल मस्तिस्कको सोचाइको धरातल फराकिलो बनाउँने  प्रयास म सधैं जारी नै राख्नेछु । बालबालिकाहरुलाइ आज राम्रा पुस्तक पढ्न दिँदा भोलीका दिनमा उनीहरुले रचनात्मक काम गर्न सक्छन् । हामी सबैले पढ्ने र पढाउँने बातावरण बनाउँन मद्दत गरौं । मेरा यी रचनाहरुमा चित्र कोरेर सुन्दर बनाइदिने नागरिक दैनिकका Dewen दाई र Yuwak जी, भाषामा सघाउने Shekhar दाई अनि प्रकाशनमा ल्याउँने Sangrila Book का Mani जीलाई धेरै धेरै धन्यवाद । म अछाम नपुगेको भए सायद यो बालकथा अाउँदैन्थ्यो होला । सन् २००९ मा Room to Read Nepal को कथा कार्यशालामा नअटाएको भए सायद 'हाम्रा खेलहरु' का बारेमा उबेला बाल कविता फुर्दैन्थ्यो । सधै‌ झै, छोराछोरीको हातमा मोबाइलको साटो पुस्तक दिउँ । उनीहरुका आँखा र दिमाग झनै तेजिलो हुनेछन् । अघिल्ला तीन कृती... माथिका तीन पुस्तकहरु ' पाठीलाई स्वेटर, भान्छामा चुट्किला, देउता खुशी हुनुभयो' तलका पुस्तक पसलहरुमा यस अघि नै आइसकेका छन् । नयाँ पुस्तक...

जाडोका चिसा उखान टुक्का

बिस्तारै बिस्तारै बढ्दै गरेको जाडोले विहान धेरै अबेर सम्म पनि हामीलाई बिस्तारामा सिरक भित्रै रोक्न सक्छ । झ्यालका पर्दा घामले नखोली कन हामी आफै खोल्न तम्सन पनि गाह्रो हुन्छ । विहानै तातो चियाको गिलासलाई ओठले चुम्न पाउँदा मात्र हात गोडा चलमलाउन थाल्छन् । अझ एका विहानै काममा जानु पर्ने वा कलेज जानु पर्नेलाई त जाडो कहिल्यै नआए हुन्थ्यो झै हुन्छ । यस्तो कठ्याङ्ग्रीने जाडोको बेलामा हाम्रा उखान टुक्काहरू कसरी बांगिने गर्छन्, यसबारेमा केही प्रसंग तल छ । तपाइलाई यो जाडो मौसम भरि न्यानो घामले माया गरोस शुभकामना ! जाडोले कामेको गोरुलाई बोरा ओढाउन सकिन्छ, सिरक ओडाउन सकिन्न अनिकालमा बिउ जोगाउनु, चिसोमा जिउ जोगाउनु चिसोले समाएको मान्छेलाई, आइसक्रिमले पनि लखेट्छ अर्काको आंङमा गन्जी लगाएको देख्ने, आफ्नो आंङमा जकेट लगाएको  नदेख्ने ? हिटरले पोलेको मान्छे, राइस कुक्कर देख्दा तर्सन्छ  थर्मस फुटे, तातो लुटे खाइ न पाइ, लेदर जकेट लाई  काम पाइनस छोरो, मोजामा आइरन लगाइ

भाइबहिनीसँग भेटघाट

‘‘चश्म खोलेपछि मात्र किताबमा भएको राइटरको फेस तपाइसँग मिल्छ । हजुरले किन कथा लेख्नुहुन्छ ? पाठीलाई स्वेटर मैले दुइ कक्षामा पढेको बेस्ट बुक हो । मेरो घरको ढोकामा सधैं बिरालो आउछ । मैले दूध दिन्छु । यसको पनि कथा हुन्छ ? हाम्रो लागि अझै धेरै कथा लेख्दिनु है । अब कहिले आउनु हुन्छ ?’’ कक्षा तीनमा पढ्ने नानीबाबुका कलिला बोलीले फूलजस्तै गरि मनमा छोए । 'लेखकसँग अन्तरक्रिया'मा आफ्नो पुस्तक ‘भान्छामा चुट्किला’ बाचन गर्न र कथा लेखनका बारेमा बताउन उनीहरूको विद्यालयमा पुगेको थिएँ । हामीले यस पुस्तकका चित्रकार Yuwak Shrestha लाई पनि सम्झियौं । नानीबाबुहरूले दुई कक्षामा मेरो अर्को पुस्तक ‘पाठीलाई स्वेटर’ पनि पढेका रहेछन् । लगभग ८० जना नानीबाबुका माझमा कथाबाचन गर्न र हराउन पाउदा नयाँ कथा बुन्ने उर्जा मिलेको छ । अवसरका निम्ति युलेन्स स्कूल ललितपुर र शिक्षिका मिना लुइटेल जीलाई धेरै धेरै धन्यवाद । अब चाँडै स्वतस्फुर्त रूपमा केही सामुदायीक विद्यालयमा कथा बाचन गर्ने र बुन्ने कला साट्न पुग्ने योजना बनाएको छु । ज्ञान बाँडे पक्कै बढ्दछ, नबाँडे सर्लक्कै घट्दै जान्छ । #childrensbooks #nepalichildren...