Skip to main content

हामी सबै डाक्टर केसी !

भाद्र १८, २०७२- डाक्टर गोविन्द केसीको पाँचौं पटकको अनशन । भेट्न र समर्थन जनाउन शिक्षण अस्पताल महाराजगञ्ज पुग्दा त्यहाँ शिवरात्रीको पशुपतिझै उनलाई भेट्नेको भीड थियो । अस्पतालको एक कुनामा लडिरहेका थिए उनी । पशुपतिका देवता त फूल, प्रसाद र दक्षिणाले टन्न अघाएका हुन्थे । तर यहाँ भने उनी भोका र बिरामी थिए ।
देशका सरकार र ठूला मान्छेहरु सानाको कुरा सुन्दैनन् । यसैले आन्दोलन हुन्छन् । तर, केसीका यति धेरै तिखो कान छ कि कर्णालीको बिरामीको पीडा उनी सुन्छन् ।
जाजरकोटका गाविस पिच्छेको व्यथा महसुस गर्छन् । पहाड हल्लिँदा उनको मन हल्लिन्छ र पहाडका भत्केका भग्नावशेषतिर पुग्छ ।
तराई डुब्दा मलम लगाउन उतै पुग्छन् । गरिबको स्वास्थ्यमाथि खेलबाड गर्ने वनमाराझैं सल्केका मेडिकल कलेजभित्रको दलीय राजनीतिको पनि हेक्का राख्छन् ।
अनशनमा उनी बस्दा, उनको भोकले धेरै भोकाहरूको प्रतिनिधित्व गरेको थियो । उनलाई गाल्दै गएको रोगमा देशलाई ढाल्दै गएको माफियातन्त्रको छायाँ देखिन्थ्यो । ठूलो बिडम्बना, यहाँ रोग, शोक र भोकको सुनुवाई हुँदैन । हुन्छ त केबल हिंसा, तोडफोड अनि तोडमोडको । तैपनि उनको अभियान जारी थियो ।
आखिरीमा सरकारसँगको ११ बुँदे सहमतिपछि बसेको बाह्रौं दिनको दिन उनले आफ्नो पाँचौं अनशन तोडे । त्यतिबेला शिक्षण अस्पतालअघि जुत्ता मर्मतको काम गर्ने सत्यनारायण राम र अस्पतालका बिरामी १० वर्षे बालक सुवास अधिकारीका हातबाट उनले जुस पिएका थिए । जुश पिलाउने यी दुई पात्रको उपस्थितिले पनि गहिरो अर्थ दिइरहेको थियो ।
गत चैत्र १९ गते सरकारसँग भएको त्यो सहमतिको पहिलो बुँद्धामै माथेमा प्रतिवेदन बमोजिम नीति र कानुन नबनेसम्म सम्बन्धन नदिने र बिस्तार गर्ने कुनै पनि काम नगर्ने उल्लेख छ । तर, सरकार आफैंले गरेको सहमतिविपरित गत मंगलबारको मन्त्रिपरिषद् बैठकबाटै आशयपत्र लिएका प्रस्तावित मेडिकल, डेन्टल र नर्सिङ कलेजलाई सम्बन्धन दिन सक्ने बाटो खोलिदियो ।
सच्चा जनता माथिको कच्चा राजनीतिको यो एउटा यस्तो घिनाउँदो उदाहरण हो जसले तपाई हामीलाई आत्मैदेखि हल्लाइदिएको छ । क्रोधित बनाएको छ । तर के बुझ्नु पर्छ भन्दा, लामखुट्टेले टोक्न सकेन भने उसको अस्तित्व खतरामा पर्छ । यो उनीहरूको विशेषता हो । माफियाको खेल भनेकै भइरहेको संयन्त्रलाई कमजोर बनाउने अनि त्यसमा राजनीति गर्ने हो । यस विरुद्ध हाम्रो प्रतिकार निरन्तर भइरहेको छ र रहिरहनु पर्छ ।
यस्तो चरम भ्रष्टाचारको दलदलबीचमा तिनको धनुषको ताँदो चुँड्याउने गरि अनशन बस्ने केसीको सत्कर्मले हामीमा धेरै प्रश्न सोझ्याएको छ । ‘तपाई कसका लागि बाँच्दै हुनुहुन्छ ?’ धेरै प्रश्नहरू बीचको धारिलो प्रश्न हो यो । ऐना अघि उभिएर हेर्दा तपाईलाई पनि यही प्रश्नले घोच्न सक्छ, साँच्चै म कसको लागि बाँचिरहेको छु ? आफ्नै लागि वा अरु धेरैका लागि ?
अरु धेरैका लागि हो भने ठीक छ । तर आफ्नै लागिमात्र बाँचेको हो भने त्यो पक्कै पनि पर्याप्त छैन । किनकि मलाई यहाँ शान्तिसँग जीवन जिउन कसैले मेरा लागि असल राजनीति गरिदिनु पर्छ । भ्रष्टाचार रोक्दिन पर्छ । भत्केका संरचना बनाउन । बन्दको बिरोध गर्न । बिजुली, पानी, बत्ति, यातायात, यो, उ ठिक्क पार्दिनका लागि पनि मेरो निम्ति अरु कोही बाँच्दिनु पर्छ । के मेरो लागि कोही बाँचिरहेको छ त ? के तपाइका लागि कोही बाँचेको छ ?
के बिरामी परेर लडिरहेको यो समाजलाई उठाउन एउटै डाक्टर केसीमात्र सक्लान् ? यसमा हाम्रो योगदान के ? भुलेर पनि यस्तो नहोस् कि जीवनभर हाम्रा आँखाहरूले शहिदमात्र खोजि रहुन्, ‘कोही हाम्रो लागि मरिदियोस् र उसका कारणले हामी धेरै वर्षसम्म बाँच्न पाउँ ।’
 भवसागर घिमिरेhttp://kantipur.ekantipur.com/news/2015-09-04/20150904133554.html

Comments

Popular posts from this blog

मोबाइलको साटो पुस्तक

बाल मनोविज्ञानमा आधारित भएर लेख्नु आफैमा जटिल र चुनौती पुर्ण छ  । त्यसैमाथि सबै भन्दा सरल बनाउँनु पर्ने विषय पनि यहि रहेछ । बाल मस्तिस्कको सोचाइको धरातल फराकिलो बनाउँने  प्रयास म सधैं जारी नै राख्नेछु । बालबालिकाहरुलाइ आज राम्रा पुस्तक पढ्न दिँदा भोलीका दिनमा उनीहरुले रचनात्मक काम गर्न सक्छन् । हामी सबैले पढ्ने र पढाउँने बातावरण बनाउँन मद्दत गरौं । मेरा यी रचनाहरुमा चित्र कोरेर सुन्दर बनाइदिने नागरिक दैनिकका Dewen दाई र Yuwak जी, भाषामा सघाउने Shekhar दाई अनि प्रकाशनमा ल्याउँने Sangrila Book का Mani जीलाई धेरै धेरै धन्यवाद । म अछाम नपुगेको भए सायद यो बालकथा अाउँदैन्थ्यो होला । सन् २००९ मा Room to Read Nepal को कथा कार्यशालामा नअटाएको भए सायद 'हाम्रा खेलहरु' का बारेमा उबेला बाल कविता फुर्दैन्थ्यो । सधै‌ झै, छोराछोरीको हातमा मोबाइलको साटो पुस्तक दिउँ । उनीहरुका आँखा र दिमाग झनै तेजिलो हुनेछन् । अघिल्ला तीन कृती... माथिका तीन पुस्तकहरु ' पाठीलाई स्वेटर, भान्छामा चुट्किला, देउता खुशी हुनुभयो' तलका पुस्तक पसलहरुमा यस अघि नै आइसकेका छन् । नयाँ पुस्तक...

जाडोका चिसा उखान टुक्का

बिस्तारै बिस्तारै बढ्दै गरेको जाडोले विहान धेरै अबेर सम्म पनि हामीलाई बिस्तारामा सिरक भित्रै रोक्न सक्छ । झ्यालका पर्दा घामले नखोली कन हामी आफै खोल्न तम्सन पनि गाह्रो हुन्छ । विहानै तातो चियाको गिलासलाई ओठले चुम्न पाउँदा मात्र हात गोडा चलमलाउन थाल्छन् । अझ एका विहानै काममा जानु पर्ने वा कलेज जानु पर्नेलाई त जाडो कहिल्यै नआए हुन्थ्यो झै हुन्छ । यस्तो कठ्याङ्ग्रीने जाडोको बेलामा हाम्रा उखान टुक्काहरू कसरी बांगिने गर्छन्, यसबारेमा केही प्रसंग तल छ । तपाइलाई यो जाडो मौसम भरि न्यानो घामले माया गरोस शुभकामना ! जाडोले कामेको गोरुलाई बोरा ओढाउन सकिन्छ, सिरक ओडाउन सकिन्न अनिकालमा बिउ जोगाउनु, चिसोमा जिउ जोगाउनु चिसोले समाएको मान्छेलाई, आइसक्रिमले पनि लखेट्छ अर्काको आंङमा गन्जी लगाएको देख्ने, आफ्नो आंङमा जकेट लगाएको  नदेख्ने ? हिटरले पोलेको मान्छे, राइस कुक्कर देख्दा तर्सन्छ  थर्मस फुटे, तातो लुटे खाइ न पाइ, लेदर जकेट लाई  काम पाइनस छोरो, मोजामा आइरन लगाइ

लुते प्रशासन,लुरे लोकतन्त्र

प्रशासन लुतेकुकुर जस्तो भएको छ । नारा लगाउँदै हिडेका चार जना बन्दकर्ताहरूलाई गाडी सहित आएको दश जना पुलिसहरूले पहरा दिइराखेका थिए । उनीहरू भर्खरै मेरो कोठा अघिल्तिरबाट गए । ती चार जनाको डरमा यहाँ वरपरका चालीस भन्दा बढी सटरहरू ह्वार ह्वारति बन्द गरिए । न यो देश ती नाइके कहलिएकाहरूले कमाएका थिए, न उनीहरूको नुन खाएर हामी तंग्रिएका थिषैं । जुनसुकै पाटी किननहोस्, तिनीहरूलाई बन्द गर्ने अधिकार छैन र हामीलाई हामीले तिरेको करले बनाएको बाटोमा खुलेआम सवारी साधन चलाउने अधिकार छ । पसल खोल्ने अधिकार छ । व्यापार गर्ने अधिकार छ । तर खै अधिकारको सुरक्षा ? यहाँ त कुर्ची जोगाउनका लागि दलाल, घुसखोरी, दादागीरी चन्दागीरी र झण्डागिरी गर्नेहरूको मात्र सुरक्षा हुन थालेको छ । मेरो देशमा लोकतन्त्र आएर के भो त ?