मेरो देश जहाँ यस्तो हुन्छ....



नेपाल, मेरो देश जहाँ कथित डनलाई गोली लाग्दा अस्पतालमा जूशको दमकल बोकेर लाइन 

लाग्छन नेताहरू । तर डाक्टर केसीहरू न्यायको तिर्खामा लडिरहन्छन् ।


नेपाल, मेरो देश जहाँ सर्वोच्च अदालतले दोषी मानेको हत्याका अभियुक्त खुलेआम शिर उठाएर 

हिड्छ र झुक्छ मेरो शिर ।


नेपाल, मेरो देश जहाँ सरकारी अस्पतालबाट खेदिएका गरिब बिरामीहरू सलाइन पानीको पाएपमा 

बेरिएर प्राइभेटमा अस्पतालमा आत्महत्या गर्छन ।


नेपाल मेरो देश, जहाँ समयमा कर नबुझाए सरकार जनतालाई अतिरिक्त चार्ज लगाउँछ । तर 

समयमा संविधान नदिने नेताहरू पटक पटक डिस्चार्ज हुन्छन् ।


नेपाल,मेरो देश जहाँ प्रहरीको मस्ट वान्टेड डन गणेश लामा गृहमन्त्री गच्छदारको बडीगार्ड बनेर 

हिड्छन। प्रहरी भने चुल्ठे खोज्दै कपाल काट्दै बस्छ!


नेपाल, मेरो देश जहाँ जनआन्दोलनको बलमा सरकार बन्छ । अनि जनआन्दोलनको दोषीलाई तक्मा दिन्छ । हामीलाई भने चक्मा दिन्छ ।


नेपाल, मेरो देश जहाँ डेटिङ गएका जोडीलाई प्रहरीले समाएर थुनी दिन्छन, तर श्रीमती कुट्ने 

इन्सपेक्टहरूलाई भने फुली दिन्छन् ।

Comments